c l i c k 2

Showing posts with label Main jual2. Show all posts
Showing posts with label Main jual2. Show all posts

Wednesday, July 10, 2013

Tudung awning kain cotton lembut bermanik

Assalamualaikum semua,

Bace punya bace...rase macam pelik je tajuk tu. Haha. Lantakla. Asalkan motif sebenar sampai. Ke tak sampai? Dah2...marilah kita balik ke pangkal jalan. Sebenarnya saya nak menjual ni. Hahaha. Nak jual tudung awning yang senang pakai tu. Alah...yang kalau nak pg jemur kain kat luar capai pastu sarung je. Senang kan. Tapi yang ni versi ada manik kt keliling tudung dengan kain cotton lembut macam tshirt tu. Paham dak? X paham tengok gamba satgi na... Jangan tataw saya dah mula berjinak dengan loghat utara sejak kaweng ngan orang Kedah ni. Haha.

Sebelum saya mengarut lebih panjang...silalah cuci mata sambil order. Ehehe....




Kod : Si Hitam Manis
 Size : M (3 pcs)
Harga : RM35
 


Kod : Si Kelabu Tompok
 Size : M (2 pcs)
Harga : RM35




Kod : Si Sweet Pink
 Size : M (1 pc only)
Harga : RM35
 *pink ni mcm pink towards peach gitu





Kod : Si Coklat Cair
 Size : M & L (1 pc each)
Harga : RM38


 gamba ni menunjukkan warna sebenar


Kod : Si Coklat Pekat
 Size : M (1 pc only)
Harga : RM35

* gamba diambil di luar rumah (cahaya asli) tanpa sebarang flash, warna sama dengan warna sebenar
* thanx to kak nor kerana sudi jadi model tak berbayar.huhuh.
 
Harga yang tertera tak masuk postage taw. Tapi 3 orang pembeli terawal saya baik hati nak bagi free postage. Suke tak? Cepat2la beli. Stok sangat terhad. Yang x sempat,  standard postage rate applied ye dear (RM6 Semenanjung : RM9 Sabah /Sarawak). Kalau nak order tinggalkan comment atau email je kat smileyshee@gmail.com

* Buat tajuk cenggitu dengan harapan orang yang ske google dengan keyword pelik2 camtu datang blog saya. Contoh terdekat saya sendiri. Hehe.
**Pilihan tak banyak sangat sebab adik beradik pon sambar sorang 3 helai pastu offer kt ofismate dulu. Ngee. Alhamdulillah dapat sambutan.