c l i c k 2

Saturday, September 18, 2010

Al-Fatihah buat sahabat tersayang Nad

12 comments:

  1. betul tu shee...
    rindu bila tengok bali komen2 arwah dekat blog...
    alfatihah buat arwah...
    shee lame senyap..kemana menghilang?
    =)

    ReplyDelete
  2. Al-Fatihah..
    semoga ditmptkan dklgn org2 yg beriman..amin~

    ReplyDelete
  3. Al-fatihah buat Arwahyarhamah Nadia. Masih terkejut dengan pemergiannya. Semoga tenang di sana. Amin.

    ReplyDelete
  4. alfatihah utk arwah Nad, she indeed a gud friend..x sangka disebalik keceriaan dia rupanya dia mengidap penyakit kanser..=) sedih baca bahawasanya dia sudah tiada..

    ReplyDelete
  5. al-fatihah utk arwah..moga beliau dtempatkan dkalangan org2 b'iman..insyaAllah..

    ReplyDelete
  6. terbaca info ni di blog : unniesya..al-fatihan..bloggers kehilangan seorang rakan...

    ReplyDelete
  7. thanx utk sume yg sedekahkan Al-Fatihah utk arwah nad...terima kasih sgt3... :'(

    Amin...semoga arwah tenang di sana...insyaAllah...

    ReplyDelete
  8. :(( miss kak TTT so muchhhh lama x dgr kabar dia...rupe3nya...
    walaupe pon,..Al-Fatihah buat beliau semoga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan di kalagan org yang beriman...

    ReplyDelete
  9. oh my godness..dah lama x bukak blog..was shocked when read this..sob sob br lepas click her blog tp dah xde..pelik juge..rupe2nye..huhu life is really short..we dunno when our time come..nway al-fatihah to lovely cik TTT.. xoxoxox

    ReplyDelete
  10. Ya Ilahi
    merendah pada-Nya
    harus tunduk percaya
    ketetapan Maha Suci
    sentiasa kekal abadi
    ketahuilah diri
    dia telah pergi
    walau aku masih di sini

    Sudah menjadi ketetapan
    Tidak sedetik terawal
    tidak sedetik terlewat
    Perginya tak kembali lagi

    AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

    Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
    2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
    3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
    4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
    5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
    6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
    7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

    Ya Allah...Sesungguhnya hidup dan mati kami hanya untuk Mu.Dari Mu kami datang dan kepadaMu kami kembali. Wallahualam.

    ReplyDelete