c l i c k 2

Friday, September 10, 2010

Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

Assalamualaikum dan Selamat Pagi sume...

Di kesempatan yg ade ni sy nak ucapkan Salam Aidilfitri buat sume warga islam yang menyambut hari raya aidilfitri seantero dunia...ehehe...sowi da lame x balas kunjungan...mcm besela...bz ngan persiapan raya...sebelum iron baju raya sy nk amek kesempatan susun sepuluh jari n pohon seribu kemaafan pada kawan2 kalo ade salah dan silap yang sengaja ato x disengajakan...jum pg solat raya n kutip duit raya...



Duit raya?alaa...x dapat duit raya da...sy yg kena bg duit raya...huwaa...xpela...papepon...bg yang baru nk blk kampung (saya la tu) berhati2 di jalan raya...



p/s : byk entry tertunggak pasal berbuka aritu...x sempat nk post...hukhuk...

psst : lepas solat raya jap g nk blk perak...tapak kaki...jap g aku serbu umah ang no...ekeke...

11 comments:

  1. selamat hari raya :) berhati2 balik kampung eh..

    ReplyDelete
  2. oit ecah..rumah aku bukan kat perak..lolx..hehe.

    aku nak mintak maap kat ang ni.. aku selalu tersadong kat sini.. ang jangan amik hati ke hape ke ok.. selamat beraya ok.. ingatlah orang tersayang(aku)...wakaka

    ReplyDelete
  3. slmat hari raye..aih,nak serbu umah tapak kaki je ke?mane aci..hu3

    ReplyDelete
  4. *♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
    ----==--SalamAidilfitri---==----
    --=== Maaf Zahir & Batin ===--
    *♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
    Budak-budak main mercun,
    Jangan sampai terbakar tangan,
    Di Aidilfitri kita berhimpun,
    Hulurkan tangan meminta ampun.

    Anak zirafah dimakan buaya,
    Buaya Tain makan kelapa,
    Bila makan juadah raya,
    Yang miskin jangan dilupa.

    Sudah tiba Hari Raya,
    Setelah kita sebulan berpuasa,
    Hari Raya di sambut gembira,
    Jangan pula ada yang berduka.

    Pagi raya semua gembira,
    Berjalan bersama rakan dan taulan,
    Ketika enak menjamu selera,
    Orang yang tiada jangan dilupakan.
    *♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥**♥♥♥♥*
    buat pembaca blog kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    semoga kesalahan dimaafkan, silaturrahim kekal erat

    ReplyDelete
  5. r-mean: selamat hari raya juga...maaf lambat...terima kasih r-mean...

    ReplyDelete
  6. tapak kaki: abeh umah ang katne?selamat hari raya maaf zahir batin jugak eyh...sowi lmbt...aku bz cket...huhuh...

    ReplyDelete
  7. aleen adela akoo ^_*: selamat hari raya jugak aleen...hehe...aleen duk mane...meh serbu umah dia jugak...hehe...

    ReplyDelete
  8. hamzah ian: selamat hari raya jugak...thanx!!raya kt perak, penang ngan kelantan...

    ReplyDelete
  9. afzainizam: selamat hari raya...maaf zahir batin afzainizam... thanx...

    ReplyDelete